onsdag den 10. september 2014

Farvel Leda..

I sidste uge fandt jeg ud af at en af mine yndlings youtubere, LedaMonsterBunny, har forladt Youtube og internettet generelt. Hun har slettet alt. Alle profiler - alle steder hun var på nettet. Hendes farvel-video var utrolig sørgelig. Den var meget følelsesladet, men det gjorde også at man virkelig forstod at det ikke bare var fordi hun ikke gad. Hun kunne virkelig ikke Youtube mere. Men jeg synes det er smukt at hun siger farvel, inden hun forsvinder. Sådan at folk ved hvad der blev af hende.

For mig var Leda en kæmpe inspiration. Udover at hun underholdte mig med hendes videoer, så inspirerede hum mig, som ingen anden har gjort før. Hun inspirerede mig til at se ud lige som jeg havde lyst. Lige meget hvad andre sagde. Lige meget hvad jeg tog på, så længe jeg synes det var pænt og havde det godt i det. Lige meget med hvordan jeg så ud, var der ikke noget forkert i det. Hun inspirerede mig til at finde min egen stil. Hun hjalp mig på vej til at finde ro i mig selv.  

Hun er et utroligt smukt menneske - udenpå og indeni. 

Farvel Leda. Du vil blive savnet. Jeg håber du finder glæde og ro i din sjæl, hvor end vindene blæser dig hen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar