torsdag den 19. februar 2015

Ryst rumpen med Youtube



Jeg er ret stor fan af at bruge Youtube til at træne, især fordi jeg ikke lige har penge til fitness center eller hold træning. Så er det altså meget nemt bare at gå på youtube. Jeg har ikke været meget omkring, fordi jeg fandt mit elskede Blogilates ret hurtigt, da jeg begyndte med træning. Men det er ret tydeligt at der findes rigtig meget derude. Både fra folk som selv filmer og lægger videoerne op, men også uploads fra diverse trænings DVD'er. Og dette er også fra en trænings DVD. Den er helt tilbage fra 2004, hvilket man godt kan høre på musikvalget. Hvilket jeg dog ikke ser som et problem. 
Men altså.. Den hedder Pump It Up. Den er delt op i 5 dele, som man selv kan vælge om man vil lave det fulde program eller kun dele af det. Delene består af en opvarmning, en danse sektion, en høj intensitet aerobic sektion, en styrketrænings sektion og til sidst er der der udstrækning.

Man får virkelig pulsen op og sved på panden. Det er en seriøs og hård træning. Især for mig, fordi jeg er i ret dårlig form for tiden. Den er virkelig god til når man skal lave cardio. Især hvis man, lige som mig, godt kan lide dans når der skal kondition trænes. Så hvis det er det man leder efter, er den her værd at prøve.

1 kommentar:

  1. Er helt enig med dig! Youtube kan hjælpe rigtig meget med træningen :)

    www.DeluxeFashionista.com

    SvarSlet