torsdag den 2. april 2015

April Ønskeliste

Efter en hel måneds hårdt arbejde (første måned siden gymnasiet hvor jeg har stået tidligt op de fleste af dagene og været ude og lave noget også) får jeg et par skønne lønsedler. Jaah, det giver pote i sidste ende! Derudover mener jeg det er i starten af April man får eller skal betale penge tilbage til Skat. Jeg er en af de heldige som får penge. Så der lander pludselig en god sum. Wuu!
Bare det at have penge giver lyst til shopping. Men jeg synes også jeg fortjener lidt forkælelse og shopping efter den her måned. Og dertil høre der jo lidt vindues shopping. Jeg følger en anden blogger som laver nogle månedlige ønskelister, og jeg synes det var en ret smart måde at få et lille overblik, over nogle af de ting man godt kunne tænke sig at få hjem. Så her er min for April, lige umiddelbart i hvert fald. Jeg kan altid nå at skifte mening om hvad der skal købes. Derudover kommer alt fra Black Milk delen nok ikke hjem, da BM jo er i den lidt dyre ende. Men en af tingene overvejer jeg kraftigt at købe.
Så jaah, det er en kollage af hvad der forhåbentlig lander noget af hjemme hos mig i April.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar