mandag den 4. maj 2015

Så starter vi!

Jeg har villet i gang med at træne igen i noget tid nu. Men jeg har haft problemer med at holde det ved lige i mere end et par dage. Især fordi jeg synes det har været lidt svært at skulle starte forfra og finde balancen i hvornår det var for meget/hårdt og hvornår det var for lidt/let. Nu har jeg så valgt at give mig i kast med Blogilates's Begynder Kalender. Fordi nu vil jeg altså i gang!
Jeg tænker den er god at starte med. Så kan jeg altid begynde på selv at planlægge igen senere. Og det passer også med at jeg er færdig med den, når juni starter.
Jeg har klaret Dag 1 idag. Det var også let nok da jeg havde fri, så der var masser af tid, overskud og energi til at lave det. Det bliver lidt mere spændende imorgen, når jeg har været på arbejde og rendt rundt en hel dag. Om ikke andet bliver det godt at komme i gang igen!

1 kommentar: