tirsdag den 30. juni 2015

Nogen uheld ender godt..

 I sidste uge skrev jeg om et par uheld der skete på én og samme dag. Det ene var at min computer mus måtte lade livet (sådan da, den virker stadig, den er bare ikke til at bruge). Det var træls, fordi det egentlig var en god mus. Og jeg har kun haft min touchpad i en uges tid (heldigvis har jeg da råd til at købe en ny!). 
Det andet uheld var at jeg kom til at købe sko. Det var helt ærligt ikke med vilje. Det der skete var at jeg pludselig stødte på dem på Amazon. Så brugte jeg ellers rigtig meget tid på at diskutere med mig selv om jeg skulle købe den. Fordi jeg ejer kun ét par ændre højhælede, og jeg bruger dem aldrig. Jeg er bare bedst til fladesko, og så synes jeg jeg bliver så kæmpe høj, når der bliver tilføjet et par centimeter ekstra. 
Midt i det hele blev jeg så i tvivl om de overhovedet kunne sendes til Danmark, da jeg har været ude for sådan noget før. Så eftersom der ikke stod noget nogen steder med 'shipping' til Danmark, prøvede jeg at smide den i kurven. For den måtte jo sige stop på et tidspunkt. Så jeg trykkede frem og pludselig stod der 'Thank you for your puchase'....
Jeg havde glemt at Amazon gemmer ens oplysninger, og jeg havde derfor ikke slettet dem (som jeg plejer). 

Så sådan køber man sko ved et uheld... Til mit held er de så mega fede, og ret nemme at gå i. Så jeg vil tage mig sammen, komme over min skræk for at blive højere, og bruge dem. Jeg kan godt lide det der sneaker look, samtidig med at de er lidt pæne. Så de kan bruges både til hverdag og til når det skal være lidt pænere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar