tirsdag den 11. august 2015

ASOS Tall

 Jeg er kun lige fornylig blevet introduceret til Asos's Tall sektion. Jeg har aldrig rigtig shoppet på Asos før, da de ikke rigtig sælger noget efter min smag. Men da jeg desperat råbte efter nogen steder, som solgte lange bukser, kom der en, som sendt fra himlen, og fortalte mig om Asos Tall. 
Jeg styrtede derind og faldt næsten i svime over deres kæmpe udvalg af jeans. Det er længe siden jeg har haft sådan et stort udvalg. Det mest magiske var at sidde med den viden, at jeg ikke skulle bekymre mig om længden. Bukserne derinde er i L36 og L38. Der er nogle enkelte bukser, der ikke er længde på. Men kan forestille mig de passer med en L36 (hvorfor skulle de ellers være derinde?).

Jeg skyndte mig at bestille 2 par sorte skinny jeans, da det er dem jeg mangler mest. Det tog en lille uge før de kom. Jeg kunne dog kun passe det ene par. Hvilket ikke gør noget, da der er gratis retur. Og jeg var glad, fordi jeg endelig havde et par nye bukser. Mit gamle par er stadig ret gode, de er overraskende lidt slidte i forhold til hvor meget de er brugt. Farven er dog falmet en del. De er ikke rigtig sorte længere..
Så er par nye sorte skinny jeans var virkelig tiltrængt! 

Anyways, efter et rimelig succesfuldt førstegangs køb, fik jeg lidt blod på tanden. Jeg kiggede på alle de jeans de havde til rådighed.  Og pludselig lå der to par mere i kurven. Det er mange år siden jeg har haft flere forskellige par bukser at vælge i mellem, så nu da muligheden meldte sig, blev jeg altså nødt til at slå til. Så nu glæder jeg mig bare til de kommer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar