tirsdag den 26. april 2016

Keramik - Første periode

 Jeg er i gang med at lavet lidt keramik på højskolen. Jeg har lavet nogle støbeforme i gibs, som jeg kan støbe af. Så der kommer hurtigt masser af kopper og skåle. Jeg vil starte med at vise, de ting jeg lavede i første periode. Dvs. det er de aller første ting, jeg har lavet i mine støbeforme. Jeg har afprøvet en masse ting, og har startet med nogle ideer. Hvor jeg har tænkt, at jeg vidste, hvad jeg ville lave meget af. Som så har ændret sig flere gange. Så jeg har mange forskellige ting i den her omgang. Det jeg laver nu er en anelse mere ens.
Jeg har tænkt mig at samle det hele, når jeg er færdig på højskolen. Tage dem fra, jeg selv vil have og dem jeg ved nogen skal have. Resten vil jeg ligge på Facebook, og så lave en lille 'auktion' med første til mølle princippet. Det er i hvert fald min plan lige nu, men vi må se.

Anyways, her er et lille kig på det jeg har kreeret de første to måneder på højskolen;











1 kommentar: