torsdag den 14. april 2016

Odder Billedet

Jeg var i Berlin Zoo i sidste uge. Her kom jeg forbi den sødeste, lille, legesyge odder. Som var helt i hopla. Den var så kær (oddere er seriøst noget af det bedste). 
En dame havde fået den heeelt hen til glasset, hvor der var vand. Den havde sine små poter på kanten i bunden, og kiggede meget nysgerrigt op. Hvilket gjorde at jeg nærmest kunne stikke mit kamera lige ned i fjæset på den, og tage et billede. 
Den flinke dame, prøvede endda at få den til at blive, så jeg kunne få mit billede. Odderen var bare ikke helt enig. Jeg troede dog jeg havde fået et super godt billede af den her nuttede lille en. 

Da jeg kommer hjem til Danmark igen og kigger billederne igennem, ser jeg så desværre at det eneste billede fra den vinkel, ser således ud; 
Det gjorde mig altså lidt trist at se det...

Note to self: Prøv at tage mere end et billede, især af levende væsener.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar