mandag den 13. februar 2017

Noget om at ville bruge sin tid bedre | Og en lang gå tur ved Vesterhavet

Jeg sidder lige nu solidt plantet i den grå sofa i mine forældres sommerhus. Jeg har haft en dag, hvor jeg har lukket lidt af for omverdenen (udover den tid jeg brugte på, at få bestilt internet til lejligheden). 
En ting jeg vil arbejde på i 2017 (og selvfølgelig forsætte med fremover) er at bruge min tid bedre. Livet ruller forbi mig, mens jeg sidder og scroller endeløst gennem Tumblr og Facebook. Det vil jeg gerne ændre. Da det intet godt gør for mig (og egentlig nok heller ikke nogen andre?).
I dag har været en dag i det billede. Jeg har fået læst lidt i min bog (faktisk ville jeg kun lige afslutte et påbegyndt kapitel, men kom til at læse et mere. Hov). Inden maden sad jeg og farvelagde lidt i min malebog. Jeg har spillet Læg Til 7'eren med familien efter maden. Jeg har haft overskud til tingene og livet i dag.

En god del af eftermiddagen blev brugt på stranden. Sommerhuset ligger i fin gå afstand fra havet. Og jeg havde besluttet, at hvis det var godt vejr, ville jeg afsted med mit kamera.
Og tænk sig om ikke vi fik skyfri himmel i dag! Så af sted med mig. 
Det har virkelig været den skønneste dag. Udover skyfri himmel, har der næsten ingen blæst vejret. Det var ganske enkelt en fantastisk gå tur. Som også blev lang.
Den så nogenlunde sådan her ud;

Nogen har lavet en fin fødselsdagshilsen.
Kom da også lige i vandet. Høhø.

Jeg synes det er en lidt spøjs tid på året, at miste en klipklap..


Har suget så meget glæde til mig, bare fra vejret
Magiske istapper.



En fugls ubeslutsomme færd.

Vi fandt mange af disse små cirkler

Ingen strandtur er helt rigtig uden at der kommer sten med hjem i lommen.
Ganske enkelt det mest fantastiske vejr!
Kort sagt, jeg har haft en vidunderlig dag. 
 Og nu er jeg træt, på den der gode måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar