tirsdag den 7. marts 2017

Bider af en lejlighed

Vi er nogenlunde på plads nu. Der mangler primært kun småting. Føler ikke lige få store billeder af rummene, men i stedet kan i få små bider. Meget små egentlig. 
Men bider af lejligheden om ikke andet. Det er vel egentlig det man på de sociale medier kalder 'details'.

Jeg søger stadig efter arbejde. Det er godt nok trættende. Men håber snart der kommer noget. Bare en indkaldelse til en samtale. Det mest trættende er faktisk at sende ansøgning på ansøgning ud, og det eneste jeg har fået tilbage er et par automatiske mails. 
Men jeg prøver at holde hovedet højt og tænke positivt. Det kommer man, eller jeg gør i hvert fald, længst med.
I mellemtiden prøver jeg at holde mig selv i gang. Jeg skriver nærmest ALT ned jeg skal på en dag. Men det virker og hjælper med at jeg føler jeg faktisk gør noget med min dag. Samtidig undgår jeg også at sidde på min flade hele dagen. Det er virkelig for nemt, når man i princippet ikke skal noget.

Så der er egentlig ikke så meget spændende at sige herfra. Så derfor får i billeder!






2 kommentarer: