lørdag den 4. marts 2017

Så langt så godt | Godmorgen med mini update

Jeg vil gerne starte med at informere om at dette indlæg mest er en mini update.


Godmorgen fra sengen!
Der er ENDELIG internet i lejligheden. Det er så rart! Vi fik det hele op og køre i går. Nu er jeg ikke længere begrænset til min telefon eller at skulle spare på data. Jubii! 
Jeg har udnyttet første dag med internet og har fået ordnet lidt praktisk. Derudover er der nu ordenlig mulighed for at der kommer lidt mere liv i bloggen. Så må vi se hvor godt det kommer til at gå. Jeg føler lidt jeg sidder fast i en form for ide-blokade. Jeg har dog lidt i tankerne og et indlæg, som jeg arbejder på.

Min rumbo og jeg fejrede det også ved at streame Greys Anatomy hele aftenen og spise kage. Det var en fantastisk ide vi fik der, synes jeg. Rigtig god og afslappende fredag.
I dag har jeg ingen planer. Så pt. er jeg ikke rigtig stået op endnu. Var kun lige oppe for at lave te, og så kravlede jeg ellers tilbage i seng igen.
Tror dog jeg vil bruge noget tid i dag på at rydde op på mit værelse. Det har været på to-do listen i flere uger nu faktisk.

 Men lige nu vil jeg bare se Youtube og putte mig i min dyne. Og nyde min lange morgen.
Så må vi se hvad dagen byder! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar